;

„Meie kooskasvamise rõõm“Пользователь  Kristi Jõeorg проект в категории Печать

Tere, meie oleme Kristi ja Lilian, toredate tütarde emad. Suhtleme igapäevaselt väga erinevate inimestega – ettevõtjatega, tublide töötajatega ettevõtetes ja muidu aktiivsete inimestega.

Oleme oma igapäeva toimetamises ja teiste lastevanematega suheldes aru saanud, et on vaja luua midagi, mis lihtsustab lapsevanemal parema kontakti hoidmist oma lapsega. Elu läheb kiiremaks ja lastega sisulise väärtusliku aja veetmiseks jääb vähem aega või kontakt on pealiskaudne, kuna vanem ei oma teadmisi, kuidas lapsega rääkida teemadel, mille kohta otse küsida ei saa, sest vastus ei pruugi olla see, mida soovid teada. Näiteks küsimus: „Meribel, kujuta ette, sul päris enda mängumaa, keda sa kutsuksid sinna mängima? Meribel vastab: oma sõbrad. Küsimus vastu: „Kas sinu sõpradel on ka nimed? Vastus: „Annabella, Peeter ja Mari.“. Nii saab tegelikult vanem teada, kes on need lapsed, kellega laps suhtleb.

Lastevanematel on omad professioonid ja valdkonnad, millega nad igapäevaselt tegelevad ning paraku ei jää palju aega üle igapäeva kohustuse kõrvalt, et lugeda kirjandust laste arengu jms suhtluspsühholoogia kohta sh selle kohta, kuidas küsida paremaid küsimusi. Siin tulemegi meie appi!

Päevik on plaan luua lastele vanusega kuni 7 aastat. Päevikut saab hakata kasutama kohe, kui lapsega on võimalik juba minimaalset dialoogi pidada. Edasiarendusena on plaan luua päevik ka alates 7 aastast, kuna seal peavad küsimused olema juba hoopis teise suunaga. 


 

Milline saab päevik sisult olema?

Päeviku alguses on lühike teooria osa, mis selgitab päeviku mõttekäiku. Päeviku praktilises osas anname lapsevanemale hulga küsimusi, mis aitavad last paremini mõista ning ka ennast lapsevanemana lapsele avada. Päevikus olevale küsimusele tuleb vastata nii lapsel kui ka lapsevanemal. Nii tekib parem usaldus lapse ja vanema vahel. Küsimused on loodud koos lastega tegeleva terapeudiga. Aitäh, Sulle, kallis Merilin Tamme! Nende abil saab lapsevanem parema arusaama sellest, kuidas laps ennast tunneb ning millised on tema päris vajadused/mõtted/hirmud, millega lapsevanem saab arvestada ja vajadusel selgitusi- õpetussõnu jagada. Nii saab kiiremini jälile sellele, kui lapsel on mõtteid või sõpru, mis võivad teda ebasoovitud teele juhtida.

Teise osana päevikust tuleb lapsel ja vanemal mõlemal pildike joonistada. Joonistamise käigus või kui joonistus valmis, kirjeldavad laps ja vanem üksteisele, mida pildid kujutatakse. Järgneb vaba arutelu.

Kui meie mõtted Sind kõnetasid, oleme tänulikud Sinu toetuse eest!

Plaanime toetuse eest tasuda kujunduse ja esimese trüki eest.

Plaanime toote valmis saada sh trüki teha 1.07.2019-ks.

Oleme siiralt tänulikud, kui panustad koos meiega laste ja vanema suhte parendamisse.

Kristi ja Lilian

Related projects

Издание романа «Медная лихорадка» на эстонском языке

  • 0%собрано
  • 0€поддержано
  • 56 дней осталось