Hooandja sai alguse 2012. aastal ja on nüüdseks tegutsenud juba 13 aastat. Selle ajaga on platvormil edukalt rahastatud üle 2200 kampaania ning kogutud kokku 8,5 miljonit eurot!
Kõige populaarsemad kategooriad Hooandjas on trükised ja muusika, kuid hoogu on saanud ka väga erinevad tegijad – kirjanikud ja muusikud, sportlased, kunstnikud, näitlejad ja lavastajad, alustavad ettevõtjad, kogukondade eestvedajad, teadlased ja insenerid, disainerid, fotograafid, keskkonnahoidjad jpt. Me ei liialda, kui ütleme, et Hooandjast alguse saanud ideed on kõikjal meie ümber: raamatud ja plaadid, etendused ja filmid, sündmused ja mängud, kirikud ja külaseltsid, spordirajatised, tooted ja teenused.
Ka täna kasvab ja areneb Hooandja pidevalt. Oleme avatud uutele valdkondadele, reageerime paindlikult muutustele maailmas ning vajadusel täpsustame oma tingimusi, et tagada suurem selgus ja läbipaistvus. Meie meeskond on küll väike, kuid väga kogenud – laiade teadmiste ja taustadega eri valdkondadest. Me oskame hinnata ja nõustada väga erinevaid ettevõtmisi ning meid hinnatakse paindlikkuse, vastutulelikkuse ja hea suhtlemisoskuse eest.
Me tõesti usume, et koos oleme jõud! Oleme korduvalt näinud, kuidas teiste inimeste toel sünnivad imed – need, mis hoiavad elus meie kultuuri, arendavad kogukondi ja aitavad täide viia unistusi, nii isiklikul kui ühiskondlikul tasandil.