"Hooandja" blog

Solaride purustas Hooandja rekordi

Kaks nädalat tagasi tegi Solaride'i meeskond seda taas: 2020. aastal tegid nad ühe parima Hooandja kampaania kogudes 21850 eurot ning nüüd sai see summa ületatud ja ületatud nii võimsalt, et löödi lausa Hooandja rekord! 435 toetaja abiga koguti 52870 eurot! Eelmine rekord kuulus pagarikojale "La Boulangerie" - nemad suutsid koguda aasta tagasi 44100 eurot.

Tänu edukale kampaaniale võib Eesti esindustiim hakata valmistuma päikeseautode maailmameistrivõistlusteks Bridgestone World Solar Challenge, mis toimuvad juba selle aasta oktoobris Austraalias. 

Solaride’i tegevjuhi Kristel Leifi sõnul on tiim väga liigutatud, et 435 toetajat on noorte ettevõtmisesse uskunud ja panustanud Eesti inseneeriaajaloo uue peatüki kirjutamisesse. «Kampaania edu on selge märk sellest, et meie missioon ja tegemised lähevad inimestele korda. See on meie jaoks suur au ja tunnustus,» sõnas Leif.

Hooandja juhatuse liige Tuulike Mänd sõnas, et kampaania suurus ja kiirus kindlasti loevad, aga olulisem on vaadata nende numbrite taha. «Solaride’i meeskond on initsiatiivikas ja entusiastlik ning valmis minema läbi tule ja vee. Sellised noored spetsialistid on iga tööandja unistus - nad saavad hindamatu kogemustepagasi ja neil on julgust asju ära teha,» kirjeldas Mänd Solaride’i üht edutegurit. Hooandja 11 tegutsemisaasta jooksul on edukaid kampaaniaid olnud ligi 1800 ning TOP 3 on selle aja jooksul jõudnud kaks tudengite tehnoloogiaprojekti - Solaride’i päikeseauto ja ESTCube2 tudengisatelliit. Solaride’i esindustiim saab tänu kogutud toetusele veidi kergemalt hingata ja panna kogu fookus päikeseauto valmis ehitamisele ning meeskonna võistlusteks ettevalmistamisele. Juba juunis plaanitakse võistlusmasinat avalikkusele tutvustada.